2016. december 5., hétfő

fuck 2016! oh wait....


szóval tudom, hogy milyen év már ez, de az az igazság, hogy az én szempontomból ez az év elég csodálatos volt. szenvedek mindig fel-alá, de év végén, amikor visszanézek, mindig egy csomó jó dolgot találok.
idén KÉT álmom is megvalósult, ami nem esik meg sokszor és mindenkivel, szóval bazmeg. YES 2016!
először is: több, mint tíz éves vágyakozás után eljutottam a bakancslistám első helyén szereplő japánba. madafaken tokióban voltam. sétáltam a harajukuban, csodáltam japán kerteket és szusit ettem a sarki szusizóban meg ilyenek. most nem kezdem el, hogy még miket, mert akkor egész nap csak itt írnék. FAK JE.
aztán meg: összegereblyéztem a kibaszott csajrokk bandámat. elindultunk, koncertezünk, imádjuk. már öten vagyunk, kiegészültünk egy kurvajó gitárossal, és nyomjuk a punkot. vannak fellépési lehetőségeink, állati saját számokat csinálunk, és minden percét élvezzük.

hát így.

köszi, 2016. köszi azokat a csuda embereket, akiket idén megismertem, a volt kollégáimat, akiket imádok, az új munkahelyem (vagy hát helyeim idén :D), a zenekaromat (mind a kettőt), a kutyámat, aki még mindig hülye, de eddig túlélte ezt az évet is, köszi az öcsémék szuper esküvőjét, köszi az utazásokat, köszi egyébként az összes unalmas estémet, amit otthon töltöttem a gép előtt sorikat nézve :D, köszi, hogy végül úgy fest, vettünk egy autót, köszi, hogy mindenki egészséges, a nagybátyámat meg megint kiengedték a kórházból, jééj!

köszi a kurvajó képeket meg beszámolókat a pajtiktól, akik épp utazgatnak, köszi, hogy ilyen fasza családom van, akik segítenek mindenben.

mondjuk idén sem találtam meg életem szerelmét (hestegirony), ami nem meglepő, tekintve, hogy soha nem járok el sehová. szóval inkább fuck me, mint 2016.

a többi miatt persze baszd meg, de érted...
:)




Nincsenek megjegyzések: