2017. február 24., péntek

dógok



megyek a folyosón, és sid, az indiai angol srác épp azt mondja valakinek emelt hangon, miközben veszi a kabátját, hogy "I AM A GROWN-ASS BLACK WOMAN!!!"
röhögtem. jó arc nagyon a fiú, bírom.



szóval ja. szeretek itt egy csomó embert.
csak valahogy visszajön az az érzés, ami régen is volt, ez a feszültség, ez a rossz érzés. ezen a helyen mindig feszültség van - de ez nem rossz! illetve nem csak rossz, van egy csomó pozitív oldala. de engem fojtogat, mint régen.

all in all, ma egy kb. állásinterjún kezdtem :) igazából lelkesebben jöttem el, mint ahogy mentem, úgyhogy jó volt. majd meglátjuk.
csak az a szar, hogy ugye elég masszív előző évem volt munkaváltás szempontjából, és megértem, ha nem akarnak olyasvalakit felvenni, aki max 1-1 évet töltött egy munkahelyen az elmúlt években, minek vegyenek fel egy évre... hm. de mit csináljak, keresem az igazit :D persze, aztán megtalálom, és eljövök... vissza kellett volna mennem az előző helyre, mikor visszahívtak vajon?! GODDAMNIT.

most jöttem rá, hogy egy kivételével minden munkahelyemre visszahívtak eddig! még amikor gyakker voltam, akkor is :) jó ez. elég jól eladom az actet ezek szerint...


szal így kezdtem, este pedig konszert, kevesen lesznek, de legalább két hete nem próbáltunk és jönnek anyámék és a barátaik :DDD
PARA!!!


erni nálam aludt szerdán, tegnap este pedig útra kelt taipei felé. jó volt, hogy találkoztunk párszor, színházaztunk, filmeztünk, dumáltunk, míg itthon volt. most meg majd megint vájber :) hát illetve nagyon szeretném kint tölteni taiwanon a szülinapom, de lehet, hogy nyár lesz, ha lesz, de drukkolok, hogy találjak fasza olcsított jegyet arrafelé :)


na puszika!


Nincsenek megjegyzések: