2017. július 25., kedd


neeeeeeeee

SZEXIZMUS ÉS RASSZIZMUS: MINDEN VAN A KÍSÉRLETI TANKÖNYVEKBEN, AMIT NEM AKARSZ MEGTANÍTANI A GYEREKEDNEK

egyik kedvenc mondatom, de azért van elég sok:

„A politikai jobboldal legfontosabb jellemzője a konzervativizmus, a baloldalé pedig a radikalizmus.”

hát persze, legfontosabb jellemzője :D idióta. de ki a faszom ír le ekkora faszságot??? mármint nagyon nehéz lehet ennyire nem gondolkodni. mert amúgy a jobboldalról sincs benne az első három gondolatodban a szélsőjobb. aha.


szóval: kedves kormány, nem. nem fogtok elüldözni! itt születtem, itt születtek a szüleim, itt nőttem fel, itt tanultam meg majdnem minden fontosat, itt csókoltak meg először, itt vagyok otthon és pont annyira vagyok fontos, mint mindenki más itt, a jogaimmal, a véleményemmel, az adóforintjaimmal. és hiába minden, mert nem lesz mindenki olyan hülye fasz, mint ti vagytok, hiába a milliárdos plakátkampány meg a média meg minden. egyszóval szopjatok le.


hogy hitka vikit idézzem: ÉN ITT SZERETNÉK ÉLNI.



Nincsenek megjegyzések: