2018. június 10., vasárnap


váó, amerikai valóság:
These 8th graders got bulletproof backpack shields as a “welcome to high school” gift


amúgy libanon kurvára jó volt, csodálatos hely, kedves emberek, kurvajó kaja. töltöm a képeket, ha fent vannak, kirakom, mert szerintem libanonról kb annyit tudnak az emberek, hogy cédrus. max. pedig annyi de annyi minden van ott!!!!


also reggelem: az még oké, hogy a józsi a hipercuki kiskutyaébresztést alkalmazott fél ötkor, ilyenkor pisilnie kell, de túl cuki, hogy ne vigyem le :) de aztán a szomszéd kurvára okénak gondolta, hogy vasárnap reggel nyolctól flexeljen bazmeg a lakóházakkal körülvett udvarán, szerencsére a közös képviselő felesége (eddig utáltam, de új hősöm) 8:10-ig bírta és lement, hogy tárgyaljon vele. ha én megyek le, valószínűleg én csuklóból flexeltem volna le a kezeit. csak ilyenkor tényleg azt nem értem, hogy komolyan egyáltalán nem is jut eszébe, hogy mondjuk ne kint, ne vasárnap nyolckor kezdje el a halaszthatatlan flexelését?!? hogy fel se merül, hogy valakit zavarhat bazmeg, akik mondjuk a környező házakban nyitot ablaknál próbálnak pihenni. ha meg olthatatlan vágyat érez a hajnali barkácsoláshoz, vegyek egy kurva tanyát egy mező közepén, oszt fúrhat-faraghat éjt nappallá téve. 

dzsízasz faken krájszt.



Nincsenek megjegyzések: