2019. április 3., szerda

kalandjaim berlin felé

nos kezdjük az elején.
aki kicsit is környezettudatosabban akar élni, biztos, hogy tudatosabban is utazik. én megfogadtam magamnak, hogy amikor lehet, autóval, vonattal vagy busszal fogok rövidebb távokra utazni, nem repülővel. ez most úgy sikerült, hogy odafelé vonatjegy, vissza repülő (btw a vonatjegy másfélszer annyi pénzért). a múltkor oda vonat, vissza busz volt, mindkettő éjszaka, mert akkor csak annyi időm volt. a vonat nem volt rossz, pedig ahogy beléptem a kocsiba, elátkoztam magam százszor, hogy spúr voltam a fekvőhelyhez... de végül a fullra tömött vonaton, az ülőhelyen egész jót aludtam.

és elérkeztünk ma este 19 órához: meglepő módon csak pár dolgot felejtettem el, van kajám, euróm, meglett a vonatjegy, odaértem, handovereztem, minden zsír. na eleve a kusettem zárva. beültem a kövibe, aztán az anthony hopkins a bárányok hallgatnakból kalauz elvette a jegyem reggelig (?), és biztosított, hogy ez a helyem. na szal ami jó, hogy enyém a full kusett, jesz!

hoztam pár könyvet, szerencsére a világítás fél órán belül ilyen éjszakaira váltott (mint megtudtam a folyosói pletykából, "nem tölt a kocsi". ok.), nem lehet zárni az ajtót, van a hat ágyra kettő db konnektor, azok is a legfelső ágyaknál (nem hiszem, hogy működik, de AMÚGY SE TÖLT A KOCSI...), obvi nincs vifi, szal kibaszott románia 91, de tényleg. amúgy büdös is van, de az zavar a legkevésbé.

és elértünk a mostba: kb fél órája állunk pozsony mellett - mint egy negyed órája megtudtam a pszicho kallerúrtól (szerencsére a szomszéd kusettben kvaterkázik valami rokkzenészekkel, de minden áthallatszik, most épp a jancsiról dumálnak, aki meghalt, a gattyánjancsi) - tehát, állítólag elbasztunk valakit, úgyhogy alsó hangon két óra lesz itt a buli.

életem legrosszabbul elköltött tizenöt rugója, I will keep you updated, ha marad internetem...

KÖSZ ORBÁN, HOGY JOBBAN TELJESÍTÜNK, MINT ROMÁNIA 91-BEN! TÖBB STADIONT! TÖBB KISVASUTAT!

anyátok.

update1: meghalt, akit elütöttünk, azt mondja a folyosó. húsz méterre van mögöttünk :( még két óra... kemény.

update2: anthony személyesen briefelt a szituációról, állítólag a sínen ült :( also még mindig két óra, de egy órája is két óra volt. de megmutatta, hogy be lehet zárni a kusettet! vad, vad dolgok!! (also közben illegálisan kihajoltam és elszívtam egy cigit, anthony mint egy vadászkutya, szimatolt a kusettemben, de  aszem nem bultam le...)

update3: 0:53-kor indultunk tovább. most 3:20, anthony keltette a vonatot: át kell szállni egy 5-kor induló vonatra prágába!!! onnan meg majd berlinbe, ha jól értem.
fuck my life...

final update: 14:01 - megérkeztem nyuszóékhoz. a prága-berlin járat meg a hauptbahnhof előtt, sudkreuznál kezdett el álldogálni, úgyhogy ott feladtam a vonatokat és metróra szálltam, és itt vagyok. nem hiszem el. alig 4 óra késéssel, amúgy azt hittem, durvább lesz. tegnap reggel hét óta összesen áfával kb 3-4 órát aludtam a különböző vonatokon, és úgy érzem magam, mint egy zacskó fos. mondjuk a zenekar igazán beszopta, reggel várta őket berlinben a turnébusz... remélem, megbasszák a mávot.
és folyton visszajön az eszembe az ember, akit elütött a vonat. nem tudok nem arra gondolni, hogy a vagonom alatt volt a teste egy része valószínűleg egy ponton... hogy része lettem a halálának...

de berlin :) süt a nap! na most egy kiadós pisálás után lezuhanyzom. ágyő. vagyis tschüssjaaaa!!!

Nincsenek megjegyzések: