2019. augusztus 20., kedd

it's another maaagic monday


a múlt hétfőm egész varázslatos volt, bár nem úgy indult
hanem hasi ultrahanggal (gecinagy epekő, valami ciszta a petefészkemen), aztán anyám kórház, aztán a legabszurdabb, megbaszott az ellenőr a szigetre menet, mert szerinte (illetve hármuk szerint) nem ott és akkor érvényesítettem a jegyemet, és nyilván hogyan is bizonyíthatom be, hogy de, mert a szavam nyilván leszarják, kihúztam gyorsan a gépből, elhajolt a felirat, onnantól leálltak a kerekek, úgyhogy menten meg is kúrtak tizenhat rugóra, nem hittem el, amikor bazmeg tényleg lyukasztottam, a végére azért remélem a nő legalább geci szarul érezte magát, szopjatok le, geci békávés köcsögök, annyit fogok bliccelni forevör, amennyit csak tudok, faszfejek (ide persze ez jön, hogy kibaszottul fontos munka az enyém).

jó, de kiértem a szigetre, a nyár egyik legmelegebb napján
évek óta nem voltam, nem igazán élvezhető már nekem (plusz gecidrága)
magic mirror backstage-ben nézegettük a csodás, kisnadrágos, oltárian sminkelt faszikat
és segítettünk sminkelni tineznek, aki a koncerten tolt egy kis drag queen performanszot
aztán énekeltem pár dalban a kibaszott szigeten, ami tök durva :) és szuper volt



és a kisgatyámba vótam, oszt a nagy, bálnaszerű, randa combjaim mint kivoltak, és nem érdekel, elég durva, tán egy nap felnövök
és aztán pia, beksztédzs
aztán drag show-k, lédi dömper fangörling, táncikálás, italkázás
aztán jaj bazeg otthonhagytam az összes drogom, tinez be like "akkor eszidezünk? cseréltem ozorán!"
szóval irtóra beeszideztünk, megnéztük a napfelkeltét a dunaparton, sírtunk erre a számra, amit kábé hatezerszer lejátszottunk telefonról
aztán fél kilenckor visszamentünk a dragcuccokért a beksztédzsbe
te, van otthon füved? van.
szóval nálam még aftereztünk, lemezeket hallgattunk, szívogattunk, az egész tök csodálatos volt
például, hogy megismerhettem ezt a számot, ami bazmeg télleg a varázsgombáról szól, i mean ez nem utalgat, hanem it is :D zalatnay geci meg koreó a dunaparton :D mámor nélkül nincs öröm, nincsen hangulat!
aztán 11-kor jó, de le kéne feküdni, mert este vezetnem kéne le a balcsira

hát öt körül eszméletre tértem este, de má tudtam, hogy ez a lejövés nem fog engem támogatni a vezetésben, srácom szerda reggel 7-ig aludt, míg fel nem keltettem :D
aztán lementünk a balatonra, ő meg pécs felé

és megint lementem a balihoz nyuszókáékkal, egyből geci hideg is lett
de bazd télleg két nap volt lejönnöm a cuccról (nem bánok semmit, obvi), plusz a nagylábujjaimon vérhólyagok, pedig emlékeim szerint csak kicsit vettem le a cipőm hajnalban, hogy beletapicskoljak bekábózva a dunába, meg az oldalamon folt, mert nem találtam bele a testemmel a nyugágyba, meg szigettüdő, így bazeg télleg :D
szal most meg vagyok fázva még az egyéb bajaimon túl, szal lehet, LEEEHHEEET, hogy talán egy kis életmódváltást kéne bevezetnem

but maybe later, let's trash this body first muahahahahhahah
not
well, half way.

hát így.

gád blessz disz messz.


ezt az albumot sose feledjétek gyermekeim, de főleg, ha eszideznétek, akkor:





Nincsenek megjegyzések: