2020. július 4., szombat

hestegsiker


sikeres hónapot indítok, harmadika van, már alig van pénzem, vettem egy telefont használtan, meg is baszódott majdnem menten (nem teljesen, de épp eléggé idegesítően), ha ki kell cserélni a kijelzőjét, az legolcsóbban ötvenöt, annyiból már megvehettem volna újonnan, de már nem is lehet kapni. it's just so tipically me!
legalább a kiscsávó nem segg, akitől vettem, de nem fogja visszavenni, az majdnem biztos.

úgyhogy nem megyek nőgyógyászhoz ebben a hónapban sem! legalább nem műt meg még lel

de aztán meg megyünk zenekari logót tetováltatni, na az fasza lesz! remélem. még valami elbaszódhat persze... a basszgitárosunk, mádre első tetkója lesz, pár héttel az ötvenedik szülinapja előtt :D amúgy durvamód ilyen korai negyvenesnek néz ki, kemény. a dobosunk is akar, de neki is első lesz, plusz el kell rejtenie az anyukája elől :D szal chances are, hogy egyedül én fogok tetováltatni a végén :D de hát nem baj amúgy, mert eléggé gecimenő lesz. obvi.

szal még mindig kísér a siker!!! 

na pá gecc


ps: mikor beoltattam mangót, eltaknyoltam a gecire az egész rendelő előtt ugye (sikerforever, also a kutyát majdnem elbaszta egy kocsi mindeközben), és azóta is fáj a könyököm. remélem, jövő héten kiderül, hogy az is valami irdatlan szopóág. 

THANKS LIFE, THANKS 2020!!!

Nincsenek megjegyzések: