2021. május 19., szerda

energia meg emberek

 



igen.

szóval szeretek bulizni, szeretek nagyokat röhögni és beszélgetni, even egy csomó idegennel mórikálni, ha eleget ittam, és utána szeretek egyedül lenni, otthon, sokat. és amúgy is, az például egyre jobban zavar, ha egy szórakozóhelyen valami idegen beleszól a beszélgetésünkbe. azt szeretem, ha jófej és normális, és beszélgetünk valami jóról, nem arról van itt szó.


voltunk méheken egy pár éve a mikában, és az egyik szám eredetije, amit feldolgoztak, nem jutott eszembe. mint nagy zenebuzi, CHALLANGE ACCEPTED, gondoltam, és épp elkezdtem pörgetni az agyam wikijét, erre egy idegen csávó beszól nekünk, így odaveti, hogy ez meg az a szám és mosolyog, hogy no need to thank me, BUT BRO I DIDN'T EVEN ASK YOU!!! én akartam kitalálni, és amúgy eszembe is jutott volna :(((
iszonyúan felbasztam magam (aránytalanul, nyilván...)


meg amikor anita itthon volt bécsből, összegyűltünk 5-6 lány talán, de nem találtunk normális helyet sehol, persze nem a hétkerbe kellett volna menni péntek este, mindegy, így tudtuk megoldani. szal leültünk a fügébe talán, és csak a bejáratnál, a padoknál volt hely. érted iszogatunk, catch up, mizu veletek, és jönnek a részeg külföldi csávók, leülnek mellénk, beszólogatnak, feláll bazmeg az asztalra énekelni, és a lányok ilyen visszafogottan hogy haha jah nem köszi izé beszélgetünk, én rászóltam a gyerekre, hogy takarodjon a gecibe, nem akarunk vele beszélgetni, hagyjon minket békén, és frankón ott voltam, hogy hívom a biztonságit és kibaszatom a picsába a helyről.


miért nekem kell szarul éreznem magam, mert ő nem tud viselkedni?? és még mi kérjünk bocsánatot, hogy nem akarunk vele ismerkedni, hát cukros faszom nem kéne, ahogy ádi nagymamáját (asszem) idézzem?!? 


eh.

na szóval igen, nekem egyre több recharge idő kell, ahogy öregszem. de arra is rájöttem, hogy hiába nagyon nehezen indulok el szocializálódni, arra is iszonyú-iszonyú nagy szükségem van mentálisan, hiába magyarázom magamnak, hogy nem. kurvára de.


úgyhogy ma moziba megyek. legalább itthon elfogadják a szovjet oltásom lol. plusz bubu ingyér visz, mer kurvajófej (és mert a csaja nem ér rá LÖL). promising young woman AH YES - megnéztem már persze, de hát moziban, carey nagy képen, anytime.



puszi. próbáljatok normálisok maradni, ha már én ezt a csatát elvesztettem (elég rég lel), meg egészségesek, mentálisan és fizikailag is. 



Nincsenek megjegyzések: