2021. június 22., kedd

this is the end, beautiful próbaidős munkahely

 
na, 2,5 hónap into my próbaidő, és most bőgtem el magam az anyámnak a telefonban, hogy nem akarok itt maradni.
éreztem persze, hogy nem az igazai a vájb eddig is, de azt is tudom, hogy nagyon túlszorongtam, szóval ez rajtam is áll, az biztos, nem a hely hibája teljesen persze. 

közben ma interjúztam egy kurvajó berlini céghez, a nyuszó lenne a főnim, ő interjúztatott :D azt mondta, a főnijének is nagyon tetszettem, aki bent volt még, de hát még két kör van (igaz, a harmadik már csak ilyen chemistry inkább). szóval nyilván még nem latolgatnék esélyeket. ami jó, hogy több nyitott pozijuk is van. 

asszem jobban bírnám a stresszt is, ha cserébe berlinben élhetnék amúgy, nyuszóékkal meg a régi pajtikkal, meg ez az ügynökség tök menő, inspiráló emberekkel. 


hát izé.


i'm a fucking failure, 38 vagyok, semmire nem vittem, császtok!!!


update:






Nincsenek megjegyzések: