2021. augusztus 27., péntek

hozom a formám

 
ma reggel fél nyolckor arra ébredtem, hogy hol van az útlevelem, nem emlékszem az utolsó helyére. hétfőn indul a gép NYUGATRA. 

na szóval azóta kerestem mostanáig, minden dobozt kétszer áttúrtam, volt egy pánikrohamom, majdnem elájultam, csatakra izzadtam az egész ruhámat. közben akartam anyámat hívni, mert a festőkkel volt a régi lakásban, de már az korábban volt, de ő meg okos, és izzította a sógornőm a szomszédban (8 és egy kicsi hónapos pocakkal), és KURVÁRA OTTHAGYTAM a töküres, kipakolt lakásban egy fiókban bazmeg. 

DZSIZASZ FAKEN KRÁJSZT.

a múlt heti izgalmam az volt, hogy szent istvánt meg a diszkóturult egy delta variánsra kísértetiesen hasonlító tüneteket produkáló megfázással köszöntöttem, el is mentem nagy parámban, és nyomtam tizenötér egy pcr tesztet, mondjuk a lelki nyugalmamért megérte (nagyobb szopó lett volna, ha a reptéri teszten derül ki...). bezzeg NYUGATON a kurva ételkiszállítós futárral lehet otthoni pcr tesztet hozatni, mert az az egyetlen, ami mutatja, hogy épp beteg vagy-e.

na szal ja. tolom a hájlájfot. 
minden oké lesz!!!! (i guess...)

fuh gecc


Nincsenek megjegyzések: