2022. március 1., kedd

ye! (de nem a kanye)

 
tegnap ofisoli is lejart a probaidom. de mar mondtak mondjuk, hogy maradok, szal alles gut. mar csak majd az egyeves szerzi vegen kell izgulni :) altalaban itt egyeves szerziket kotnek, es ha a vegen nem szol senki semmit, akkor automatikusan meghosszabodik vegtelenre (vagy mi :D )

ezzel egyutt eljutottam arra a pontra, hogy nem birom tovabb: megleptem magam egy olaszorszagi repjeggyel a szulinapomra :) 2018 ota nem voltam nyaralni!! teljesen kesz vagyok mar most :) lefoglaltam egy kis tetoteraszos apartmannt, nem occso, meg egyedul leszek, de ugy dontottem, hogy leszarom! es lehet fozni is meg a terasz, szal jo lesz nagyon, remelem :) igaz, csak ot nap, de VAAAAAAAAAAA!
most van mit varni!!! 

aztan ki tudja, hatha kitor a vilaghaboru. azert ha lehetne, putyinbacsi varhatna az atommal az utazasom utanig, because bari:




Nincsenek megjegyzések: