2022. május 30., hétfő

szülinapom

 


mondjuk amúgy is utálom a szülinapom, mert egy szar, a szám mondjuk nem érdekel. de nem kizárt, hogy mindjárt megjön, és ezért :) mindenesetre a szülinapom mindig csak arra emlékeztet, hogy egyedül vagyok, mind egyedül vagyunk, egyedül születünk és egyedül halunk meg és minden egyre szarabb. 

mindenesetre yet again egy szar szülinap. igaz, pénteken is szar napom volt!! szabit akartam kivenni, aztán pénteken már vissza, még reménykedtem egy fél napban, de nem, reggel egy kolléganőm bebaszott valami meetinget, mert beteg, aminek a témájáról fogalmam se volt, de nem baj, csak hallgatni kell kb, hát ezzel az erővel ő maga is beülhetett volna, na mindegy... ráadásul ugyanakkor kezdődött egy másik, fontos callom, szóval 47 perc után csatlakoztam, és nem értettem semmit és geci feleleges volt az egész, de legalább közben parázhattam az előző mítingen megbeszéltek miatt. 
így inkább délután már majdnem elsírtam magam valami szaron. mindenki beteg meg szabin van, és akkor én itt bénázok középen és mindent le kéne adni és ki a fasz fogja megcsinálni és hol a nyersanyag és mi a fasz lesz és ah.

és nagyon szeretnék elmenni nyaralni. nagyon. 

hideg is van és felhős, szal ja, nem egy jó nap. meg hétfő bazmeg eleve.


amúgy múlt csütörtökön volt szuper napom (szünnap volt itt), azt úgyis előszülinapnak tartottam, barbara kruger és david hockney kiálltások, meg vettem magamnak egy iszonyat cuki albumot, david hockney dog days albuma, egy full kötet csak a két tacskójáról :D festmények, vázlatok, egy csoda! persze később az egész nap miatt lelkifurdalásom lett, hogy miért költöttem ilyenekre, meg a lakáspara meg minden szar, najó, de szóval örültem a könyvnek és a kiálltásoknak after all, és az idő is szép volt!


hátoldal❤️

Nincsenek megjegyzések: