2023. április 28., péntek

ömmm...

 

ennek a csávónak agyrákja van vagy mi a fasz?! :D nagy mókamester az öreg bayerzsolti!

„Nem is mentségül mondom, de akkor én még protestáns, egész pontosan evangélikus voltam. Mint katolicizmuson kívüli, mondjuk ennyiben volt fölmentésem, hogy mondhattam. Én azóta katolizáltam.”

BRO WHAT. never go full retard, man!

de mondjuk akkor most, hogy a pápa nem változtatja meg az összes véleményét mindenről ötpercenként, mint minden jó neres, akkor most akkor mi van? pápabá még mindig mond olyan dolgokat és fenntartja, amik miatt zsoltika, a kis retard, ledemensvénemberezte. NER LOGIK, BITCH! énnekem az a gyanúm, hogy úgy általában a hatalomra meg az ilyen autoriter cuccokra áll fel neki nagyon. szeretnek az ilyen emberek általában subok lenni, az a benyomásom. 


na azért remélem, jobban alszotok ma, hogy végre novák katalin kegyelmet adott egy szélsőjobboldali, nacionalista terroristának! főleg gondolom azok, akiknek pl. bombát szereltek a kocsijára meg ezek. 

ÁRADJON A KEGYELEM, MÁRIA ORSZÁGA!!!


Nincsenek megjegyzések: