2023. október 2., hétfő

napom

 
szenkgád holnap szabinap, így csomóan szabin, a maradék meg lézeng, én.
mivel fél hatkor keltem a szokásos agyvelőszakító fejfájásra, ilyenkor mindig valami van a gyomrommal és hányok, ez reggel 7-ig, aztán visszafeküdtem a maradék fél órára. még mindig fáj a fejem, de legalább a hasam is megy.
aztán megnéztem az emaileket, írtam párat.
aztán megírtam jövő hétre a szakítósüzit a ghostingoló tinderrandimnak, akivel hónapok óta randikázunk, de minek. pedig eléggé bírtam. nem szeretem lezáratlanul hagyni a bizniszeimet, meg érezze csak szarul magát. picsába amúgy ezzel az egésszel, yet again. vasárnapra tartogatom, a két hét üzenet nélkül szerintem már ghostingnak minősül. totál biztos vagyok, hogy nem fog írni addig.
most szenvedek és várom, hogy hasson a quarelin, ami nem fog, mert már fél órája bevettem. 
a lift másfél hónapja nem működik still, 
a kazánon valami elbaszódott, megnézte a valaki und sohn-ból a sohn, kb tizenhatnak nézett ki, ilyen éves csekkolás, majd hívnak és egy nap megjavítják, addig csöpög belőle a cuccaimra a víz, nem baj, végül is csak hetek óta. persze kurvára nem hívtak.
a szomszéd rendszeresen borítja ki a háztartási hulladékát az erkélyéről az alattunk lévő zöldterületre.
a lakásos kontakt emailje már nem él, soha többé nem fogok tudni kommunikálni a lakást kiadó gigacéggel. 
hónapok óta akarok új internetszerződést, de kell hozzá német szám. körbekérdeztem, lidl. olcsó, gyors, aktiválják egy nap alatt. na nem nekem. két hete aktiváltattam, ID check meg minden, hát ez nem sikerült még. wtf. 


DE HOLNAP SZABINAP!

*harold gif*

Nincsenek megjegyzések: