2016. január 9., szombat

marika

kibaszottul szar eddig a napom, remélem, veszek egy virágállványt és akkor jobb lesz.
vettem bérletet, mert januárban nem a cég veszi, hanem majd kifizetik. egész gördülékeny volt az ügyintézés, és adtak egy tokot is ajiba! hát majd' megőrültem!!! egészen addig, míg rá nem jöttem, hogy a bérletet másfél liter vazelinnel is csak jelentős csiszatolások árán lehet beleeröltetni. annyira felbasztam magam, hogy kikútam az első kukába.
ezek annyira felbasznak.
marika a beszerzésről, a sanyi unokanővére biztos megrendelte, mert tök jó, pont akkora méretű. marika! gondoltál arra, hogy nem PONTOSAN akkorát kéne rendelni?? NEM??
ezt utálom itthon. hogy semmi nem megy rendesen bazmeg. mehetne igazából, csak mindenki faszfej. szar az egész. elbaszottak vagyunk mind.

Nincsenek megjegyzések: