2016. május 9., hétfő

elnézést,



MI?! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD





9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem, egyszer feleekkora szakértője leszek gyakorlatilag bárminek.

Üdv,
Csani

írta...

van ám még ott, ahonnan ez jött. valamint asszem lehet menni előadásra is. csodás első randi lenne! :D
remélem, nem tekertél bele!!!
annyi, de annyi kérdésem van...

Névtelen írta...

3 percig bírtam, de szeretem a kihívásokat. Azt éri meg igazán megnézni, amit elsőre nem megy. Beraktam Tarr Béla összes mellé.

Üdv,
Csani

írta...

úh. soha nem láttam végig egy tarr béla filmet sem...
rossz ember vagyok?! rossz MAGYAR? rossz hipszter értelmiségi?! mennyi kérdés, megint.
szóval igen. vannak határok a befogadással, és ez a videó igen hamar eléri azt a határt.

téd

Névtelen írta...

Én nem ítélek el senkit, még a clockwork orange-t se láttam.:( Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindenre ráérjek, úgyhogy most elmegyek aludni.

Üdv,
Csani

u.i.: egyébként ne pánikolj, én egyszer álló helyzetből elájultam egymás után kétszer, de azóta soha.

írta...

TRU DAT csanád!!!
mondjuk a clockwork orange kurvajó szerintem.
jó, hát mondhatod, úgyis pánikolok :D én elájulós vagyok, van rutinom, tudom, hogy mikor van a határ, és hogy olynakor mit kell tennem, stb, csak így, hogy ülve meg minden, ilyen nem volt még. de nem baj, holnap szerzek még HÁROM beutalót. ha már csinálom, akko csinálom fullosan! HÁ!!

Névtelen írta...

Megnéztem. A rövidített meglátásom ezzel kapcsolatban egy "n" betűt követő rendkívül sok "e" betű.
Nehéz kiemelni egy-egy momentumot (a kedvencem talán az volt, amikor egy "tanuló" megkérdezte a "tanár urat", hogy van-e szabály!!!! arra, hogy mikor kell összeköltözni...nem, nem, inkább az, amikor felhívta a figyelmet, hogy vegyek elő papírt, és jegyzeteljek...nem, inkább mégis az, amikor megkérdezte a "diákokat", mi a különbség veszekedés és hiszti között...ááá), de a lényeg talán az, hogy ez az értékrend sajnos nemtől függetlenül(!) a legelterjedtebb még a mi generációnkon belül is.:(
A jó hír az egésszel kapcsolatban az, hogy a gyerek (aki ez értékrend büszke vállalásával, sőt, propagálásával egyértelműen bizonyítja pszichopata voltát, ráadás domináns anya - dominált apa helyzet okozta nemiidentitás-válsággal fűszerezve) nem tud kárt okozni, mert ennél az IQ és EQ szintnél lényegesen magasabban elhelyezkedők is ugyanezen elvek mentén szervezik az életüket. A gyerekekre még esetleg lehetne veszélyes, de a gyerekekre mi nem veszélyes? Ezt leszámítva pedig egyértelműen közösség elleni izgatás minősített esete, amit művel.

Ezek után muszáj néznem egy kis femdomot, hogy helyreálljon a világ egyensúlya.

Üdv,
Csani

írta...

haha nem hiszem el, hogy megnézted tényleg!!!
amit írtál, szívesen elküldeném a fiúnak. hátha tanul belőle az életére vonatkozóan dolgokat.

ilyenkor mindig úgy sajnálom ezt a fiút, pedig biztos úgy érzi, hogy time of his life, érted, HOGY?! hány csaja lehetett és ők mit mondanának erről? (itt kiderülne, hogy nem néztem végig, ha megkérdezném, hogy ez benne van-e videóban...)
szerintem kutassuk fel az ex-csajait!!!! (if there's any...)
meg azt is várom, hogy egyszer valaki fel akarjon szedni ilyen dumákkal meg minden, de hát engem nem akar felszedni senki, szal nem nevethetem ki :((( (lol wonder why nincs senkim :D)



írta...

...also: femdom. wow. ismét egy új világot nyitottál meg előttem, csani.
szenkjú.