2016. május 21., szombat

húshúshús, egyél húst


na szóval végre fel kéne adnom a húsevést. (meg a cukrot, azt a kurva cukrot...) vegán nem bírnék lenni (vagyis bírnék, csak nem akarok...), mert imádom a tejtermékeket, meg azé a tojás is elég jó cucc. de vörös húsokat meg felvágottakat amúgy sem eszem nagyon (kivéve becsúszó hambik nagy ritkán, meg családi anyámfőztje), de asszem a szerencsétlen csirkéket is kihagyhatnám a szórásból. sajnos, ha vega leszek, folyton erről fogok posztolgatni, ez, (ahogy az ismerőseimet elnézem), sajnos kivédhetetlen. (elképesztő. na mindegy.)
szóval két baj van: imádom a tengeri cuccokat és a halakat, pedig szegények jóóój, meg hogy ha utazom, ott tuti kipróbálom a helyi konyhát, és nem hús alapján akarok mérlegelni.
ehh. próbálkozom. legalább hogy kevesebbet.
a rohadék cukor már nagyobb szívás... nyehh. pedig már nagy lépésnek értékeltem, hogy pár éve egyik napról a másikra átszoktam a cukormentes kávéra. üdítőket sem nyomok napi szinten, (de másnaposságra kizárólag citromos ice tea!!!), illetve én naiv, ostoba gyermek, vettem egy palack ún. pölöskei málna BLUE-t, amely életem egyik legrosszabb döntésének bizonyult. kék azaz KÉK színű málnaszörp-szerű, büdös, szar szirup. miért tettem ezt?! mindegy, elkalandoztam, de valószínű, reménytelen eset vagyok...


egyébként semmi, meló kész, végre hétvége, holnap próba és aztán lehet, hogy kimegyek szentendre felé zsuzsiékhoz jéj :)

mindjárt japán, mindjárt aya, most az ayára kéne elsőre fókuszálni. utána lesz még egy hetem mindenre. pl szállást szerezni... :)


keep kúl kidz!




Nincsenek megjegyzések: