2016. augusztus 18., csütörtök


alakulgat a setlistecske a konszertre...
jó lesz. :) és még megannyi hiányosság van... pl a hot night crash, valami garbage, meg még háromezer száma, mit majd meg akarunk nézni. én pl a tacocatet is :)))
ajh remélem, jó lesz. már most izgulok, pedig még több, mint egy hónap. addig mindent fel kell pimpeljünk meg begyakizni. mert ha a kis barátaink jönnek megnézni, ők biztos cukik lesznek és rajonganak, de ugye akik a "rendes" koncertre jönnek, meg maga a zenekar, hogy mit fognak szólni... ah.
meg kell tanulnom rendesen gitározni. akarok egy tanárt, aki a konkrét számokat megtanítja nekem. az jó lenne :) de most a fasza új gitárosgyerek fogja nyomatni addig is ;)






most melózni kéne, de nyugi van. ami meg kéne, azt tolom... jhellllemző.
on the other hand, tegnap végre hónapok óta először felporszívóztam :D és megvettem A virágtartó polcot, egy fiútól a used stuffon. át is helyeztem a gyerekeket az új polcra, és végre átültettem az orchit, akit anyám zaklatott, amíg japánban voltam, remélem, hogy már jól fogja érezni magát awe! nem akarom, hogy meghaljon! ANNYI MINDEN VAN MÖGÖTTÜNK!






Nincsenek megjegyzések: