2016. augusztus 3., szerda

emberkísérlet


tegnap voltam déemben (ez mindig sokba kerül, úgyhogy csak néha megyek, fizukor :D), és vettem OLDSZPÁJSZT magamnak. ugyanis több pajtásnőm is mondta, hogy a férfi hónaljdezodor kurvajól működik nekik! úgyhogy ma oldszpájszban jöttem dolgozni. amúgy is használok parfümöt, szóval nincs férfiszagom. i mean smell like a man. de egyébként eddig eléggé meg vagyok vele elégedve. mondjuk végül véletlen nem a klasszik illatot vettem, amit akartam, de mindegy, ez is oké.




mindeközben erősen gondolkodom, hogy az alábbi idézetet rakjam a tinder profilomba:

Britney would make a better prostitute than Christina. She's thicker.
Snoop Dogg


szerintem jó kvót...


EDIT: BAZMEG!!! oldszpájszt minden nőnek!!! mer oké, hogy napközben működött, pedig kimentem ebédelni délben a forróságban (és óráshoz, de apparently a király utca 2 db órása egyszerre van nyári szabin...), de este 2,5 óra próbaterem a föld alatt, ahol a melltartóm lett dohszagú (nem viccelek!!!), ablak nélkül, 28 fok (van hőmérő), 150% páratartalom és végigzúzás, és oké, hogy az illat maradt, de konkrétan SZÁRAZ A HÓNALJAM. az egész testem izzadt, de a hónaljam SZÁ RAZ. fullra. arra gondoltam, hogy holnap az egész testem bekenem vele.
váó. frankón.


szóval ja: marad az old spice :)





Nincsenek megjegyzések: