2016. november 17., csütörtök


de szuper! gratulálok a kormánynak ehhez a szép eredményhez!
így legalább nem csak segghülyék az emberek, de legalább gonosz gecik is, és ez a kormány részéről tökre oké! let's all hate each other!!!
JESZ!

nem is értem, hogy a barátaim miért menekülnek fejvesztve innen. :F

fak disz.
én szeretem a heterogén környezetet. szeretem a diverzitást. szeretem a nyitottságot. inspiráló szerintem. ami felé haladunk, pl fb feed algoritmusok, hogy csak azt nézzük és egy idő után látjuk, amit akarunk, egyre inkább elszakít minket a valóságtól. szeretem a nyugalmat. szeretem, ha az emberek békén hagyják egymás élni. én szeretem a jó hullámokat. azt is szeretem, ha működnek a dolgok. és szeretem a kibaszott hazámat, de úgy tűnik, nem lehet egyszerre mindent.



Nincsenek megjegyzések: