2016. november 28., hétfő

ótó



úgy fest, az imént majdhogynem lefoglalóztam egy autókát! hihetetlen, DE IGAZ!

a hétvégét apámmal autónézegetéssel töltöttük, és ekcsöli sokkal jobb volt, mint képzeltem (főleg a satufékes fékpróbával ijesztgetni a kereskedőket HHHAHAHAHA, ánem, szóltam előtte :( ), kilométerek, motorok, abroncsok, évjáratok, próbautak, egészen jól szórakoztunk ahhoz képest, hogy mindkettőnk tök hullafáradt volt :)

szóval mondtam neki, ne szarakodjunk, én nem akarok sok időt már ezzel tölteni, így is egy hónapja riszörcsölök meg szűröm őket meg telefonálok meg minden. ez meg szép, cukika, jó bőrben van és remélhetőleg nem kúrnak át teljesen (mert a papírok kissé shadyk, németbűl jött a kis cuki). egy fiesta 1.4, háromajtós, piros bébi, be kell szerezzem a lángnyelveket az oldalára hamarosan.

ez persze azt is jelenti, hogy malvinnak már tényleg kicsöngettek. imádom azt a kocsit. szerelmes vagyok a kis motorjába. 1992-ben gördült le a gyártósorról, kis japán kezek munkája a tökéletes motorja. csak 160 körüli km van benne, mert hétvégi kocsi volt, amióta nagypapám megvette olyan tizenpár éve. azóta szolgál minket, jártam vele csomót az egyetemre, voltunk vele pécsett, a balatonnál, ercsiben, tavaly meg még szerbiában is :D sajnos annyira rohad az öreg, hogy december 17-én lejáró műszakiját nem lehet meghosszabbítani (persze nyihilván lehet, éééérted, csak minek, ha eléggé életveszélyes...) de a motorja, az sose hagyott cserben. evör. télen-nyáron, állás után is pöccre indul, jól húz, lehet csapatni vele. ah malvin, mi lesz velünk...






all in all: drukkoljaotk, hogy minden fasza legyen légyszike!



Nincsenek megjegyzések: