vajon ez csak szerintem hestegirony?
(csani???)
persze aztán kérdés, hogy hogy adjunk el kocsit nőknek meg ezek, de miért mindig ez a full unalmas autó - nők relációban mintha csak egy összekötő kapocs lenne, és ez a formavilág=divat, nem?
(családi autóból ez egy régi kedvencem mondjuk :)
5 megjegyzés:
Az a bajom, hogy a hogyan adjuk el a korunk gusztustalanságát talán legjobban szimbolizáló terméket téma olyan, de olyan szinten nem érdekel, hogy a napi feminizmusoddal megbolondítva sem üti meg az ingerküszöbömet.:( Hiába, nem marketingesnek születtem. Remélem, majd legközelebb segíthetek!
Üdv,
Csani
buuuuurn...
de ha nem lennének ELVEID, hogyan reklámoznál egy kocsit nőknek?!?
BASSSSSZ és túl kész voltam, hogy kikérjem magamnak a marketingest, én REKLÁMOS vagyok, ami közel sem ugyanaz, legalábbis a reklámosok szerint!!!
Nem személyes megjegyzés volt, egyszerűen zsigerileg tiltakozik a lelkiismeretem az ellen, hogy az agyam megpróbáljon úgy gondolkodni, hogy csak a profit számít. (Meg elég is volt a közgázon a szopás...) És nem reklámoznék semmit sehogy, Puzsi szerelmem véleményét eziránt túlnyomórészt osztom. Örülök az egyencigisdobozoknak, a Forma1-es dohányreklámok kitiltásának (mondjuk én a Forma1-et is betiltanám, de mindegy), meg minden apró, jelentéktelen és eleve többszörösen kalkulált GVH-büntetésnek. Sorvadjon el az összes kereskedelmi tévé és rádió, hulljon a férgese a nyomtatott sajtónak is (nem, a Népszabadság miatt sem voltak álmatlan éjszakáim, egyedül Pető Péter ért ott valamit, a többinek még a nevét se tudom, okkal)!
Legyenek tudatosak a vásárlók, legyenek cégek, amelyek a különböző autómárkák modelljeit hasonlítják össze egyedileg kialakított paraméterek mentén, és e szolgáltatásért fizessenek a leendő autótulajdonosok (vagy ne, de akkor hagyatkozzanak valami másra)! Ne valami idióta reklám döntse már el, hogy a nekik negyedik legmegfelelőbb autót vegyék majd meg végül!
Különben meg ott van a BKV, ami egyébként meg legyen ingyenes, kösz.
Ha nem voltam elég provokatív, holnap majd az leszek! Ma nem ittam olyan sokat, mint amennyit holnap fogok.
Üdv,
Csani
i know, i know.
jaj puzsi NEH. és az ő önreklámja nem gyomorforgató akkor btw? nnna minödegy.
az egyencigisdobozok engem hagynak hidegen, mindegyikben ugyanaz a cigi van, pont annyira hatékonyak, mint az, hogy a kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét.
az autóversenyt ÉN IS BETILTATNÁM A PICSÁBA, vééégre valaki!!!
ja, a médiákok miatt én sem sírok át estéket (mondjuk nyugodtabban aludtam, míg a piacot a piac irányította, nem az orbánviktor), kivéve az est fm-et anno és a cafét, mindemellett azért tudd, hogy nem te vagy az átlag és a célcsoport ;)
és igen, szerintem ez a kulcs, a tudatosság, az információszerzés, a józan ész. na ez nincs sokakban. vagy csak leszarják. szóval igen: ne egy kibaszott reklám döntse el, de ezt ne a reklámnak mondd, hanem a fogyasztónak. itt volna remek, ha az állami szabályozás belépne, vagy alternatívát kínálna vagy bármi (mondjuk pl bbc). de ez hosszú vita lenne.
de még szerencse, hogy tévé nélkül élek és oda adok le reklámfilmeket, de ikrek vagyok, mert különben minden nap meghasonlanék és megőrülnék. oh wait...
all in all: az emberek hülyék. jó lenne, ha nem lennének, de azok. plusz az emberek kapzsi gecik. sajnos emellett sokan okosak is nagyon. vagy csak jó faszt kapkodnak a szájukba.
(mondjuk itt ellentmondok magamnak, mert a csomagolásdizájn igenis kurva sokat számít (mert ugye az emberek hülyék, és celofánba csomagolt kutyaszart is megvesznek logóval) de a dohányzás pont egy olyan dolog, hogy ha teszkósszatyorban adnák a cigit szálával, akkor is vennék.
eh.
nem vagyok teljesen formában ma
de a kutya legalább itthon van, és KUTYA baja...
csók, csanikám
Megjegyzés küldése