2017. április 7., péntek

olyan fáradt vagyok,


hogy a múlt éjszakai szexálmomban is arra futotta csak, hogy öleljek valakit :DDDD
ánem, nyilván akkor nem szexálom volt, na értitek.

na szal így, rengeteg dolgot kéne csinálni meg elintézni meg házimunka meg énekóra meg kórházlátogatás, de ma éjfélkor van tenderleadási határidő, szóval addig tutira bent leszek.
tegnap is bent voltunk, na de van egy külsős (vagy már nem is külsős?! na mindegy...) arc, akivel dolgozunk, és elég jó fej, bírom, hasonlóan gondolkodunk dolgokról meg minden, úgyhogy alapvetően jó, csak sokkal jobb lenne, ha nem ez a hét lenne az... (amúgy kurvajól is néz ki, de nyilván sose állna szóba velem...)

nade az élet nem kívánságműsor, ugyebár.

vasárnap meg tüntike, végre kimegyek, mert nem munkaidőben van :)

közben felbasztam magam a basszgitárosunkon, imádom amúgy a zenekart, you know, csak hogy ne játsszuk azt a számot, mert A KÖZEG, AMIBEN JÁTSZUNK, NEM SZERETI! hát hol nem szarom le?! azt akarom játszani, amit akarok játszani. jók vagyunk, és meg fogjuk találni a közönségünket. plusz nem egy akusztikus scooter-feldolgozást javasoltam, és nem csak én akarom eljátszani. nekem ez a zenekar a szabadság. azt akarom játszani, amit akarok játszani, nekem ez erről szól, az elejétől arról szólt, nem arról, hogy azt játsszam, amit hallani akarnak. mindegy. majd megbeszéljük próbán, és így azt mondja: majd ha BEFUTUNK. kurvára rétegzenét játszunk, sose fogunk klasszikus értelemben befutni, ez van. én élvezem ezt. nem ebből élek, egyikünk sem ebből él. akkor meg bazmeg csináljuk már úgy, ahogy szeretnénk!

vagy nem??



Nincsenek megjegyzések: