2017. június 16., péntek

ciao ragazzi!


tegnap éjjel visszatértem, száraz, kiégett aggyal, ya know, és ötbilliárd szúnyogcsípéssel, who would have thought, hogy szicílián geeecisok a szúnyog, minden testrészem viszket gyakorlatilag... cserébe barna lettem (mmint a saját márvány vízihulla színemhez képest), csuda dolgokat láttam meg ettem meg minden. elég uncsiban nyomtam egyébként, semmi bulika meg őrület, de jó volt. megismerkedtem egy aranyos szerb lánnyal a cataniai hostelben, egy furcsa japán csajjal, aki az egyik hostelben a csávó csaja volt, jó arcok, illetve rá kellett jöjjek, hogy rám a hatvanas olasz öregurak pörögnek, bazmeg többen is leszólítottak, de frankón, egyébként jó arcok voltak, de BAZMEG, tényleg ennyire megöregedtem?? azt hittem, hogy a mentális korom nem befolyásol, DE BAZMEG DE! öregnek érzem magam, ez oké, de maradnék még azért a hatvan alattiaknál :/ nem vittem elég szekszi ruhát minden bizonnyal... de nino pl végre TÖKRE vágta, hogy miért utazom egyedül, aszonta, egyszer ment nyaralni a legjobb barátjával, de bárcsak otthon maradt volna :D
olvastam végre a könyvemből a strandon meg a vonaton (lorrie moore: birds of america c. novelláskötetét olvasom, vagyis veszem elő néha, utoljára novemberben dubaiban a medence mellett olvastam, mert a kevinnel mg nem végeztem, de túl nagy volt :D ), szóval kurrrvajó az a könyv. nemtom, magyarul van-e, meg hogy ez a nagyon amerikai cucc érdekel-e valakit, de nagyon jól vannak megírva, még úgy is, hogy van olyan 3-5%, amit nem értek, el kéne kezdeni szótárazni. majd ha újraolvasom a sztorikat. jól ír nagyon a csaj tényleg.
ma még szabin, elképzeltem, hogy ma majd elmegyek a bótba, bevásárolok pl mosószert, majd mosok, meg készítek enni, mert nincs itthon semmi, oly romantikus lesz, de épp zivatar van és megjött, amire ÚGY ráparáztam, hogy úristen, RÁKOS vagyok, még van két hét, majd megnéztem a rendkívül szofisztikált menstruációs appot, ami kb egy naptár, és kurvára PONT ma kellett volna megjönnie. még szerencse, hogy van ilyen app, különben most már haldokolva fetrengenék... és amúgy jesssz, hogy nem utazás közben AHH.
egy krézi biccs a hostelben (de tényleg, ilyen horkoló, őrült asszony), akinek felajánlottam kvarelint vagy algoflexet a fejfájására, lenyúlta az összes kibaszott tablettát, amit vittem, WHY?! illetve miért adtam oda neki az összeset, miért nem csak egyet? olyan naiv vagyok. still, ilyen öregen is :/
a cataniai hostel kurvajó volt, cukik voltak nagyon, és volt egy amerikai csávó, aki szerintem ott maradt egész nap a hostelben, és 18 fokra állította a légkondit (kint este 28...NORMÁLIS?!) és ÚGY horkolt, hogy a füldugómon simán átütött (pedig nagyon ritkán folyamodom a füldugóhoz, de mindig velem van a bizti kedvéért, de parázom, hogy nem hallok majd és nemtom, agyonüt egy zongora) és már frankón azon gondolkodtam, hogy ez a csávó beteg, mert ez nem egészséges, de tényleg. nagyon durva volt...
szóval: sok pénzt elbasztam kajára, pedig egyébként kijöhettem volna jobban is, mindegy, de legközelebb asszem inkább privát szobára fogom költeni :) lehet, hogy ninonak igaza volt, és öreg vagyok tényleg :D
kedves szüleim kedvesen elvitték a kocsit szervizbe, ami kurvajó, csak otthagyták és leléptek a balatonhoz, így most az összes hétvégi tervemet kettébe vágták, mert mindhez kellett volna a kocsi :((( persze szokás szerint nem kérdeztek meg előtte, csak bejelentették, hogy akkor elvitték. az én terveim nyilván le vannak fosva. annyira fel tudom ezen baszni magam.

all in all, minden jó, megyek mosni. összeetnáztam a cipőm :)))

picsába, a mosószer...




Nincsenek megjegyzések: