2017. november 28., kedd


volt még egy kivehetős napom, úgyhogy gyorsan elmentem, hogy vegyek nyuszóéknak kicsi ajikat, amiből persze -mint mindig- leplezett treat yo self túra lett. de mondjuk egy NEGYEDIK (hülye) sapkán kívül csak 20 hajgumival és egy csomag ragtapasszal leptem meg magam, szóval oké. ja, meg a kutyának vettem egy fagyis felvarrót :D még nem tudom, melyik testrészre fogom felvarrni... 

most meg majd fodrász, ünnepi, rózsaszín haj, jéj!

szombat meg berlinke, hétfőn king krule jesssz, szerda hamburg vééégre :)
és már vettem pár kariajit is, ÉS NEM CSAK MAGAMNAK!!!4!!4!44

így.

este meg 3 nővér az örkényben a nővérekkel. jeah!!!


EDIT: na, persze a nővérek nem jöttek a színházba, miért gondoltam, hogy ez alkalommal sikerül a hónapok óta szervezett program?! de legalább a hajam jó és az előadás sem volt rossz! 


Nincsenek megjegyzések: