2017. december 18., hétfő

BRÉKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MEGHALLGATTAM ÉLETEMBEN ELŐSZÖR A DESZPASZÍTÓT!!!!!!

vagyis valójában ment valami fos rádió, ami ritkán, benne egy latin dallal, és hallgatom, majd belémnyilall: csak nem EZ AZ?! úgyhogy rákerestem és önszántamból meghallgattam a tecsőn, first ever in my life. nem azt mondták, hogy fülbemászó?.... :((((
szerintem tön unalmas és egy az egyben pontosan igzektli olyan, mint az ÖSSZES latinpop szám :(((( nem bírtam végighallgatni, full unalom. mondjuk a két csávó nem volt rossz.
de akkor már sokkal jobb volt péel a TENNNNGÓÓÓ, azt bírtam... jó, nem bírtam, de annak volt refrénje...


SORRY NOT SORRY!!!!!







Nincsenek megjegyzések: