2018. február 9., péntek

megint a futár


tegnap rendeltem kaját, és egy fiú hozta ki, aki kurvajól nézett ki szerintem, és meglátta a kutyát és kérdezte, hogy megsimogathatja-e, mondtam, persze, de nem valami bújós, erre a kis görény egy romantikus viszonyt folytatott le az orrom előtt az ajtóban a fiúval, aki tök kész volt, és ilyeneket mondott neki: -majd még jövök! meg: -aha, nem bújós, mi? és így teljesen összecukult a kutyával, én meg csak álltam, kezemben a kajával, leevett kapucnis pulcsiban és a libafoszöld, xxl-es, 20 éves kínai poliészter trenyómban... great.
ah
there was A MOMENT, i swear...

remélem, tényleg jön még... bár nem tudom, ilyenkor mit mond az ember? öm... "úgyis tudod a címem"?  vagy? :D
mondjuk volt rajta gyűrű, de szerintem nem azon az ujján...

ááá



Nincsenek megjegyzések: