2018. február 6., kedd

növi


egy csomó mindenkiben az él, hogy a DROGOKÚRISTEN (insert több ezer oldalnyi cikk arról, hogy hogyan és miért démonizáltak és kriminalizáltak egyes szereket kormányok a történelem során), de ezek növények (oké, tudom, az ópium is...), és én komolyan gondolom, hogy nagyon-nagyon sok társadalmi és környezeti problémát meg tudnánk oldani, ha tudatosan használnánk a marihuánát, a gombát és az ayahuascát pl.

Az autoriter politikai nézetek visszaszorítására is alkalmas lehet a varázsgomba

egy kolléganőm meg ki szokott borulni, ha félig tréfásan mondom neki, hogy orvosi marihuána (stressz, étvágytalanság, álmatlanság, szorongásra), merúristen, és múltkor mondtam neki már, hogy miért, én úgy nézek ki, mint akit elképzel, hogy minden nap szív? pedig bazmeg igen, így. élek, van munkám, van családom, vannak emberi kapcsolataim, van eszem, fizetek adót, nem vagyok egy pondró - oké, a memóriám nem a legjobb, de az fulltiszta 18 éves állapotomban is pont ilyen szar volt :D (most olvastam valahol egy cikket, ami arról szól, hogy hamarosan kurva sokan lesznek alzheimeresek, de nem találom... szóval nem mindegy? EL Ó EL) és utálom, ha jön a munchies, mert ez a kontrollálhatatlan zabálhatnék kiakaszt, de amúgy meg heló. miért nem hiszel annak, amit a szemed előtt látsz?!? nyilván van olyan ember is, akit beteker a függőség, de az nem a fű miatt fog szétesni, mert ha nem szívna, akkor inna vagy cigizne vagy kávézna vagy cukrot zabálna vagy akármi, szerintem. és azok mint full legálisak. és nem a fű vagy a gomba miatt hal meg minden ember szív- és érrendszeri megbetegedésekben... nem beszélve arról, hogy ha végre eljutnánk arra a szintre, hogy THC tartalmú természetes gyógyszereket kezdenénk tesztelni, akkor gyakorlatilag az összes káros rész (letüdőzés, beállás, rosszullét egyeseknél, munchies) mind-mind kizárható lenne.

mindegy, tipikus. nem ismerem, nem értem, TEHÁT SZAR, úgyhogy ki se próbálom. meg aki szerint jó és használja, az is baszódjon meg. :(


na pá.




EDIT: jó, amúgy meg pont most olyanokat parázok... eh.




Nincsenek megjegyzések: