2018. április 18., szerda


szal berlin kurvajó volt, szokás szerint, de itthon is jó, mert itt a kiskutya, aki viszont egy ülepítőbe merítkezett pár napja, én nem is tudom, a bari hogyan tudott vele meglenni egy légtérben... én tegnap még egyszer lefürdettem samponnal, de a nyakörve, a csodálatos fagylaltos, IRDATLAN büdös még mindig, pedig bari két napig áztatta, aztán én is, majd vanish szappannal, FOGKEFÉVEL tiszítottam ki, és még mindig... szerintem ki kell basszam, elviselhetetlen, de tényleg. az még hagyján, mert van pár nyakörvünk talonban, de a tízcsillió dolláros foresto bolhanyakörve is GECIBÜDÖS, hiába a szappanozás meg a sikálás. de abból nem kap bazmeg újat, csak persze ezt is én szívom meg, hiszen ő maga igen kedveli a szarszagot magán.

kis köcsög.


imádom.


szal nézelődtem fagylaltos nyakörv után, bár most nem fogok hülyeségekre költeni, csak kíváncsi voltam, és akkor találtam ezt, á de cuki, gondoltam magamban, oh wait, HARMINCEZER FORINT. okéka. mondjuk van hám is, harmincötér'.
de ezek mondjuk elég cukik :) csak nem FAGYIS, hanem JÉGKRÉMES. értitek. btw a dinó és a pálma is kurvajó, nem beszélve a galaxisosról!



Nincsenek megjegyzések: