2018. május 1., kedd

élien május elseje



oké. szal.
tegnap előtt rácsuktam a jobb kezemre a kocsiajtót, amúgy durvábbnak nézett ki elsőre, már jobb, de annyira fájt és lüktetett éjjel, hogy nem bírtam aludni. oké, ma leforráztam kávéval a bal combom mellett ugyanazt a kezem, ami nyilván a jobb, amit használok, hát oké, akkor nem csinálok semmit, rendelek egy pizzát, hát oké, hív a futár, hogy ott áll az iroda előtt, ájm lájk okéh. szerencsére a futár elhozta, kimentem érte a sarokra, de nem merek semmit csinálni. kíváncsian várom az esti családi vacsorát. reméljük, mind túléljük...

UPDATE: a vacsora közben olyan migrén jött rám, hogy majdnem összehánytam a tesómék kocsiját, illetve anyámék előtte defektet kaptak. a sóginőm felajánlotta, hogy két nagy pofonnal kigyógyít a rontásból, de nem kértem :(



Nincsenek megjegyzések: