2018. május 4., péntek


szeretném kifejteni, kedves gyerekek, hogy a birkenstock mekkora egy kamu.

hát az úgy kezdődött, hogy pár hónapja megpillantottam egy jól leárazott papucskát, szíp ezüst színben az interneteken, no, mondok magamnak, zsófia, ez lesz bizony az én lábikóimon a nyár slágere!!! hát az első az volt, hogy megjött, és kiderült számomra, hogy a bőr papucsnak a szíja kurvára ugyanaz a műanyag, ami a kétezer forintos osanos szandin is, amit anyukám vett nekem otthoni használatra. és amúgy jobban megnézve a talpa is egy az egyben, mint azon. egy előnye van a csórikával szemben, hogy jobban néz ki, de amúgy fullosan minden ugyanaz. aztán most elkezdtem hordani, hát nem is valami gecikényelmes. szóval csalódott vagyok, de leginkább úgy érzem, hogy megint beszopatott egy márka, aki csak azért kér el hatmillió dollárt egy ugyanolyan kínai cuccért, mert rá van nyomva a műanyagra, hogy birkenstock.

ugyanitt: alig használt, 39-es birkenstock szandi eladó!
:(


köszönöm a figyelmet.



Nincsenek megjegyzések: