2018. július 16., hétfő


büszkén jelenthetem ki, hogy egy meccset sem láttam. amúgy nem is érdekel, de putyint, a mocskos geci náci diktátort parádézgatni nem szívesen nézegetem, plusz a fifa is egy undorító, gennyes csomó szervezet. szóval ennyikeh.

és köszi a drukkolást, bekerültem a kövi interjú körbe, 4-en vagyunk a végére, JUHÉJ! már csak egy kicsit kell még drukkolnotok :)

és legújabb projektem pedig az évről évre visszatérő lézeres szemműtét. most talán tényleg meg fogom csináltatni, igaz, az összes félretett pénzem rámenne, sőt, ha a drágább eljárást lehet csak csinálni, akkor az egyik tuti részletre megy majd csak, de annyira szuper lenne ÓMÁJGÁD!
az interjú előtt megyek, úgyhogy dévid bóviként fogok megjelenni, vagy mint aki very high on shrooms. löl.

és hétvégén lementem a balihoz, lángosoztam és úsztam és jó volt :) fagyika meg iszonyúan élvezte, hogy lehet őrizni a gigantikus kertet.




Nincsenek megjegyzések: