2018. augusztus 6., hétfő


azt bírom, hogy mindenki szanaszét osztja a bezacskózott fejű gólyákat meg minden, de az energiatakarékosságot meg a fenntartható fejlődést telibeszarják, gondolom, annyit nem adnának föl a kényelmükből, hogy mondjuk csak minden második nap egyenek húst. mertugyanis amúgy kurvára nem rocket science, hogy "The best way to save the planet? Drop meat and dairy" a marhatenyésztés szennyzőbb ma a földön, mint a repülés, na pedig az is egy gecinagy méreggyár. (na azon is dolgozhatnék amúgy...)
de legalább a marhahúst, légyszi. csak egy kicsit.
lehet nélküle élni, én évek óta heti 1-2-szer eszem húst (maximum, az is vagy csirke, vagy hal és tengeri baszok, mert azt imádom. yet some shit to work on.), több halat nyomok, és kibaszottul életben vagyok még és boldog az étkezésemmel (és azt vettem észre, hogy nem is kívánom annyira már... pedig egy jó hambit, főleg másnaposan, azért el tudtam CSÓCSÁLGATNI, NO!). és nem kell egyik napról a másikra, én most kezdtem pl a tejet rizstejre cserélni, azt csak kávéhoz iszom amúgy is. a tejtermékekkel meg egyenesen szarul állok, de próbálkozom, igyekezgetek.
nem ártana mindenkinek. meg vagyunk baszódva. és mindneki leszarja, mindneki. én őszintén ezt a sok szart törvénybe foglalnám. igenis nem lesz műanyagzacsi, nem lesz szívószál, műanyagpohár, és nem zabáljuk kétpofára a marhahúst.
amúgy a túlfogyasztás napja most volt, de ami keményebb ennél, hogy magyarország már június 20-ra elfogyasztotta az ez évre elegendő földi javakat, de a legdurvább, hogy jó, katar meg az emírségek egyértelműen kibaszott idióták, óriási pazarlás folyik ott, de hogy LUXEMBURG a második, bazmeg ott mit csinálnak?! :D lehet, hogy arányaiban, legalább kicsi ország... de dánia, finnország és svédország is az első harmadban van, ez nekem tök meglepő. és kína és india még csak most kezd igazán rákapni a tejjel-mézzel folyó kapitalizmusra...

we are sooo fuuuuuuuuckkkked!!!!!!!






Nincsenek megjegyzések: