2018. augusztus 17., péntek


szóval szeptember 11-én meglézerezik a szemem, ha minden a terv szerint halad.
eléggé izgulok, de tutibiztosan akarom, meg minden, konkrétan már most vagy kétszer álmodtam ezzel :) ÁÁÁ!


ezen felül megjutalmaztam magam a semmiért ezzel a lemezzel, preorder, szeptember végén jön:

She Came From Hungary! 1960s Beat Girls From The Eastern Bloc




közben rájöttem, hogy az ace-től már itt-ott (japánban és asszem hamburgban?) beszereztem két remek lemezt, ezt és ezt :) ugyanilyen csajválogatások, elég pazarok!


már alig bírom ki ezt a pár órát, este necc, kurvára ajánlom a többieknek, hogy táncoljunk reggelig, mert igen nagy szükségem lenne egy jó bulikára, aztán holnap balcsika, móka, kacagás, kert, lángos, nyuszóóóóééééék (és a lódarazsak valószínűleg, de felkészülve érkezem!!!)

lálálálálálálálláláááááá


Nincsenek megjegyzések: