2018. november 4., vasárnap


hát megnéztem végre a suffragette-et, húztam-halasztottam, mert nem mondtak róla jókat, de hát oly nagy asszonyok játszanak benne (carey mulligan THE BEST EVER, meryl streep, helena bonham carter), meg hát a téma, na, egy valamirevaló feministának mégis meg kéne nézni valamikor :D
na szal all in all, kár, hogy ilyen közepesen szar lett a rendezés :(
pedig minden adott volt, de mégsem sikerült. kicsit hosszú, se vége se hossza, nem kezdődik el rendesen és nem is ér véget tulajdonképpen, ami mondjuk nyilván, hiszen az utolsó mondat, amit látsz, hogy 2015 szaúd-arábia - ígéret a női szavazati jogra, szóval oké, hogy a sztori nem ér véget, de azé a filmet valahogy befejezhették volna. nem tudom, nem tetszettek a hangsúlyok. meh.
carey obvi kurvajó volt, gyönyörű valamint zseniális awe :)
a székely krisztának kellett volna rendezni, na az ő hangsúlyait szeretem :) megnéztük a nórát, nekem bejött. ónodit rég nem láttam ilyen jónak. a múltkor az ithakát néztük, nekem az is bejött, jó, hát egy ilyen egyórás, szórakoztató odüsszeia esztrádelőadás, de a HANGSÚLYOK, ugye :) remekek voltak. szeretem a székely kriszta női hangsúlyait, na.
ebben nem volt ilyen. nem volt súlya valahogy. csak így elment a film. voltak benne gonosz bácsik és bátor nők. then history. hát így.

kát érte :/





Nincsenek megjegyzések: