2018. november 9., péntek


hát szóval december végéig maradok, abból a megfontolásból, hogy decemberben úgyis sok a szabadnap és van is még pár nap szabim, de legalább fullos fizut kapok - ez akkor kezdett igazán hiányozni, mikor októberre a szemműtét miatt kb majdnem csak a felét kaptam, mert az ujjtöréssel kimaxoltam a betegszabikat, és ez már táppénzből ment... aztán jött a nov. 1-jei hosszú hétvége píz nélkül :D
szóval all in all, kivettem a kurva szombati munkanapokat decemberre, és 20.-ig dolgozom, szóval nem rossz, de az még mindig GECI MESSZE van, és a motivációs szintemmel (egytől tízig mínusz ötezer) irdatlan nehéz pörgetni a melót... és mint egy már a lejárati dátumán jócskán túlhaladt párkapcsolatban, már az is idegesít, ahogy egyes kollégák levegőt vesznek :D

de cserébe gyorsan vettem magamnak a 2 ünnep közöttre repjegyet, úgyhogy elutazom athénba JÉJ! még mielőtt jön a próbaidő meg izébizé. sose voltam még, valami occsót és nem kurva hideget akartam, úgyhogy ez lesz AZ. akropolisz, történelmi térerő, színház, állítólag kibaszottjó lemezboltok és tengeri cuccok görög salival. i'm ready! és találtam tök olcsón egy hostelben ágyat, igaz, ilyen nagy hálótermes, na de jó lesz az nekem :) illetve kurvára remélem, hogy nem lesz egy olyan beteg arc, aki úgy fog horkolni, mint az az amerika srác cataniában GECC. ott hiábavaló volt minden, füldugó, párna a fejemen...
nem tudom mondjuk, hogy hogy fog pörögni a két ünnep között a város, plusz 26. amúgy is ünnepnap náluk, de ha nyugi van, az nem baj... csak ne legyen az akropolisz zárva, légyszi :D



Nincsenek megjegyzések: