2019. január 29., kedd


kedves gyerekek!

hadd mondjak el egy mesét arról, hogy miért NE cseréljétek ki otthon magatok az ipod classicotok akkumulátorát!
egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy nő, én, akinek volt egy öregedő 160 g-s ipod classicja, a jenőke. jenőke csodálatos gép, híven szolgál évek óta, pedig már használtan vettem. jenőke akksija azonban már nem a régi, így kicsinyke internetes keresgélés után berendeltem egy akksi szettet az ebayről neki.
neki is álltam, pedig a leghasznosabb yt videóban a csávó elmondja, hogy az összes szétszedős videó kamu, ezekkel a műanyag kis baszokkal ugyan nem lehet szétszedni egy atomvillanás-álló ipod classicot (ez 6th gen, azaz már elöl-hátul acélborítás. a hétköznapokban ez amúgy csudajó, mert mindenálló).
no, ez engem nem hatott meg, nekiálltam tegnap szétszerelni. amúgy onnan, hogy szétnyílik a cucc, az elemcsere két mozdulat.
kezdem a jó hírrel: az új akksi benne van és hibátlanul működik JÉJ! a veszteségeim azonban elég magasra rúgtak:
- a legjobb fiskars késem odalett (az egyetlen elég vékony penge a lakásban)
- a bal kezem két utolsó ujján a bőrt lehántoltam
- mindkét hüvelykujjamba beleszúrtam tökig
- jenőke borítása szanaszéjjel van tresselve minden oldalon, nem is záródott össze rendesen többé
- ennek köszönhetően csak hosszas szuszakolás árán tudtam visszarakni az ősrobbanás-álló műanyagtokjába, amit viszont valószínű így soha többé nem tudok leszedni róla
- és a legrosszabb: nem fújkáltam meg összerakás előtt, így egy kis bigyóka van a kijelző és a borítás között, ami a világ egyik legszörnyűbb dolga (lol).
de az kurvaélet, hogy soha többé nem szedem szét...

all in all: ne legyetek hülye makacs faszok, mint én, és menjetek el egy apple szervizbe, ahol kb hétezer forintért kicserélik az akksit, és felteszem, hogy nem basszák széjjel az egész cuccot.

itt a vége, fuss el véle!



Nincsenek megjegyzések: