2019. január 1., kedd

óh, a pityókás éjjeli blogolások :DDD amúgy hazaértem, szuper volt minden. athén egy jó város. nagyon élveztem az energiáit. találkoztam két ismerőssel is, nem csak ezzel a sráccal. jól éreztem magam, athén jó volt hozzám. szívesen megnézném egyszer tavasszal is. csudi hely, na!

szóval: búék!!!!
minden jó! ez egy jó év lesz, na! LET'S DO THIS!!!
és az összes mérges, napi politikai posztok ellenére a tavalyi is egy remek év volt. voltam pár új helyen a világban, utaztam sokat, megismertem érdekes embereket, klassz melókban vehettem részt, amikre büszke vagyok (a torkosszopók mellett), találkoztam új, szuper emberekkel és régi szuper emberekkel, koncerteztünk, és hívnak minket mindig megint, élek, lélegzem, a család egészséges, és idén eggyel több kistopi lesz a földön :) (nem, nem belőlem fog jönni :), a kutya cuki és hülye, mint a seggem, de a legjobb kutya a földön. van munkám, lakásom, és látok mindent szemüveg nélkül.

tényleg má mi a faszt akarok még, DEMOKRÁCIÁT? :D löl.
idén megdönthetnénk a kormányt. bár talán fel kéne álljak a kanapáról, heh?

úgyhogy idénre a drága pinups-szal készülök - tágítsuk, tágítsuk gyerekek!!!

PUSZIKA MINDENKINEK!
2019-re:
ne féljek (ne féljetek)! csináljuk meg! minden a végén jó lesz. valahogy megoldódik. valahol véget ér, és utána valahol újra kezdődik. csak ügyesen JESSZ!




Nincsenek megjegyzések: