2019. október 26., szombat


oly idilli lenne ez a szombat, blondie és hole lemezek bömbölnek, állati fahéjas-mézes-almás zabkását csináltam, a legkisebb orchin felfedeztem egy új bimbós ágat, tárva-nyitva az ablakok, de valaki valami pörit csinál, és minden ablakon ömlikbe a kibaszott pörköltszag blőe.

tegnap volt a vizsgánk első fele, úgy fest, novemberre social media manager leszek papíron, amit nem akarok amúgy csinálni lol (vagyis a stratégia, kitalálás részét de, csak a kibaszott hirdetéskezelés ehh), de hát ingyé volt, oszt legalább papír :D

fix fullos melóm még mindig nincsen, most alakul egy újabb interjú jövő héten, egy régi melóhelyem, amit imádtam, csak még a próbaidőn elszippantott az első munkahelyem egy túl jó ajánlattal (azóta is sokat gondoltam arra, hogy jó döntés volt-e elmennem onnan), csak tök más pozi, nyugi meg minden, eléggé faszaság lenne! drukkoljatok vagy mi.
meg napeszka lepasszolt nekem egy fusit, remélem, összejön.

kell a tébé, mert jövőre két műtétem is lesz :D


addig is maradjatok pankok




Nincsenek megjegyzések: