2020. április 20., hétfő

wazzaaap?

 gyerekek, a programok, amik vannak...

hétvégén (pedig szombaton melóztam is!) felporszívóztam mindent is. mostam, főztem.
tegnap már felvarrtam a felvarratlan felvarrókat a farmerkabátomra, illetve megvarrtam az évek óta leszakadt kabátakasztót. 
ma megragasztottam az eltört hűtőmágneseket.

konyhai eszközöket rendelek az interneteken...

rendeltem egy cipőt, a héten visszaküldöm a cipőt.
(gyönyörű amúgy, ilyen, de az egyik fele kicsit stikkes és egyből leszakadt a lábrahúzós akasztója :((( nagyon szomi vagyok ám miatta, mert le volt értékelve mint állat és régóta vágytam rá, but thanks nike a free visszaküldésért, az nagyon jófej dolog legalább)

aztán esetleg lecseréltetem a téligumit

kihívom a redőnyöst...

mit hozhat még ez a furcsa év énnekem?!
talán a kádat is ki fogom hipózni egy nap?!?

és emellett hálát adok a sorsnak still, hogy van melóm. kicsit néha be van lassulva, úgyhogy nem mondom, hogy nem aggódom, de örülök, amíg van. meg utánunk volt még egy csapat újonc, amúgy szerintem őket már tök fölösleges volt felvenni, nem geciségből, de remélem, őket basszák ki először helyettem lel.

eh.
amúgy meg puszika nektek. 

kezeket a magasba, aki kurvára elmenne már egy vodka-szódát meginni, beülni egy kajára, bebaszni valami jó koncertem, valamint koncertezni, meg kimenni a nyuszóékhoz berlinbe egy szokásos tavaszi hétvégére meg amszterdamba a kim gordon koncerte ahhh :(

but yah, be humble and greatful, i know, and i am...


Nincsenek megjegyzések: