2020. március 29., vasárnap

So needless to say, I'm odds and ends again


pár napja azt ámondtam, hogy kiderült, hogy terhes vagyok, és másnap tokióba költöztem.

másik szülő nem volt a képben, csak egy öreg japán néni, aki a kiadó lakás tulajdonosa volt, mert olcsón kellett a lakás, de ez mint egy hostel, olyan volt, csomó ember egy nagy szobában.



what is happening to my brain.


also hullámzóan vagyok nagyon mélyen és okén, elfogyott a vodka és a fű, legalább a vodkát tudom pótolni... vissza fogok szokni a cigire és a mindennapos ivásra.
a diéta haldoklik, de amúgy igyekszem pedig.

mindemellett iszonyúan horny vagyok, és tök magányos és tavasz van és what is happeniiiing aaaaaaaaaáááaáaáaáaáááááá


nem baj, kitartunk a kutyával.

megvarrtam egy bugyit, és új receptet is kipróbáltam tegnap.
kezd gecire elegem lenni a főzésből is amúgy.

és még csak most kezdődik a buli je.


és a szülinapi koncertemet is eltolják, jó, nem lepődtem meg.
annyira hiányzik a próbálás is a csajokkal meg a koncertezés bazmeg, ah.

weird, weird times we live in.


ja meg most jöttem rá, hogy a take on me-ben van egy ilyen rész:

So needless to say
I'm odds and ends again
But it's me stumbling away
Slowly learning that life is o.k.

milyen jó már, nem? de. úgyhogy ezt küldöm a karanténotokba:







Nincsenek megjegyzések: