2020. március 15., vasárnap


elképesztő dolgokat hozott elő belőlem a KARANTÉN, ma délre már kimostam egyet és kiteregettem, elmosogattam MINDENT is, átpakoltam kicsit a konyhát, és felporszívóztam mindenhol, incl. a nagy szőnyeg, ÉS a kicsik.
majd ebédeltem, de közben már készítettem elő a cuccokat, hogy főzzek.
most kész a pórés-gombás rizs (kurva lidlös rizs amúgy, szétfőtt a faszba, de legalább az íze jó...) meg ilyen sütős postós-mozzarellás-paradicsomos csirkemell.

úgy érzem magam, mint valami kibaszott háziasszony.

pedig amúgy délután metszeni akartam az udvaron és áthelyezni a komposztládát :D de nem találom a kesztyűket... úgyhogy ezt elnapoltam. de még rengeteg tervem van, felvarrót is kéne felvarrnom a farmerdzsekimre, megfurminálni a kutyát, felmosni a konyhában, de most asszem lecsillelek egy kicsikét :D

hát, stay at home and chill, folks!



valamint boldog nemzeti ünnepet, éljen a petőfi sanyi!


Nincsenek megjegyzések: