2020. március 16., hétfő


me durning diet ÉS covid 19:
nem tudom, hogy azért volt-e hasmenésem, mert koronás vagyok (értitek, mint a cukor hahahhaha), vagy mert vettem eritritet életemben először, és nem bírja a delikát, zsírcsokihoz szokott testem...

őrület.

amúgy a diéta abból a szempontból jó, hogy 12 kilót fogytam (pluszmínusz 1 kg) január óta. szerintem egyáltalán nem látszik (sógornőm szerint durván, hát nemtom...), de pár ruhán érzem.
most kezdtem kicsit megcsúszni, hát a munchies nem barátja a diétámnak :D akartam némi cukormentes comfort foodot is venni karantén idejére, de nem volt már a teszkóban semmi cukormentes :(((

nem baj, reggel még vettem pár kaját, cigipapírt és tankoltam, így soha többé nem kell emberekkel érintkeznem :D

most visszatérek a melóhoz, ágyő!

hajrá, tartsunk ki!
főleg azok, akiknek megszűnik a melója vagy nem kapnak fizut vagy ilyesmi.
nagy szerencsém, hogy nekünk adnak minden cuccot, és most internettel itthonról easy-peasy a meló...


Nincsenek megjegyzések: