2020. szeptember 4., péntek

 

én kurvára nem értem azokat az embereket, akik nem hordanak maszkot, mer a HÁTTÉRHATALOM meg a kormány mondja. 

bazmeg mér, te azért mosol kezet szarás után, mert azt mondták, hogy kell, amúgy nem mosnál?! és ha a kormány mondaná, hogy moss kezet szarás után, akkor nem mosnál, mert csak kontrollálni akarnak? U SLOW BRO?

mintha bazmeg le kéne fűrészelned minden reggel a saját bal kezedet, és este visszanőne, úgy szenvednek.

egy kibaszott textildarabot kell az arcodra tenni bazmeg, ennyi, mi a faszomat szenvednek, el nem tudom képzelni. én szívesen hordok maszkot emberek között, mert amúgy is, korona nélkül is mind geci undorítóak. egy kovidnélküli bkvzás után is legszívesebben lefertőtleníteném a testem. 

szóval kell vagy nem kell, én maszkolok, amúgy is kaptam egy új, halálfejes maszkot ajiba lol.


Nincsenek megjegyzések: