2016. február 14., vasárnap

bálint

ógec
meg kell írnom a 2. dobos csajnak, hogy nem őt választottuk... tiszta para. pedig nyilván nem.... csak így értitek. igen ritkán kerülök ilyen helyzetbe...

ugyanitt:
keresünk némi tapasztalattal rendelkező, de nem profi NŐ GITÁROST, aki a klasszik női rokkot szeretne nyomni (the runaways, blondie, no doubt, esetenként nirvana, pixies, ilyenek), tud jól sikálni és heti egyszer hétvégenként jönne próbálni.

ha ismertek ilyet, CALL ME (hhhhahahaha)


más nem.
nem mentem el végül az el kazovszkijra. betegecske vagyok és egyedül meg nincs kedvem :( cséék épp malajziában kalandoznak, mielőtt átlejtenének angkorba, bubuék bangkokban, bazmeg egy csomó ismerősöm van thaiföldön ÉPP, tök durva (télleg thaiföld az új horvátország...) á nem irigylem őket :D igazából csak a mangóikat irigylem, meg a dragonfruit shake-et a chatuchak piacon, meg... NAJÓ leálltam, nekem is a kurva anyámat, mi?

és nem fogok tudni elmenni a brian wilson pet sounds turnéra. 50 éves az az album. szeretem nagyon de nagyon. és most néztem a love & mercy című filmet, ami brian wilson életéről szól, nézzétek meg! tök jó! BEACH BOYS, IMÁDOM!!!

de megyünk aya tripre nyáron. eddig már 4-en vagyunk :)

ennek mind semmi köze bálinthoz, de ez van.
most meg beadom a gyermeknek az antibiotikumot :D
GLÓRIÖSZVALENTINNAP




Nincsenek megjegyzések: