2016. február 7., vasárnap

mindenki szül bazmeg
minnndenki
az az igazság, hogy én már egyre kevésbé szeretnék szülni. pedig mindig is álmodtam róla, hogy 3 gyerekem lesz, kutya, meg egy ember, akivel ezt az egészet levezényeljük, és jól neveljük a gyerekeket és kurvára jófejek lesznek és örökre egy csapatban fogunk játszani. meg majd kurvára viccesek és menőek lesznek, mint az anyjuk.muaha.
ikrek-másikfelem viszont egyrészt elég biztos abban, hogy ez soha nem fog megtörténni, és egyedül (vagy egyedül egy kapcsolatban) nem akarok gyereket nevelni. nem vagyok alkalmas. valószínű borzasztó szülő lennék. mondjuk nem tudhatom, ugyebár. (az mondjuk fasza lesz, ha nagynéni leszek, azt nagyon várom :)
szóval ja. egyébként meg a jövőről való nézeteimmel amúgy sem akarnék egy szerencsétlen gyermeket erre az elbaszott világra hozni. szerintem egy csomóan kurvára önző indokok miatt csinálnak gyerekeket. a kedvencem a csináljunk egy másodikat, majd biztos megmenti a kapcsolatot. nem voltam ilyen helyzetben, ez igaz, de fel nem foghatom, hogy egy ember hogyan gondolkozhat így bármilyen helyzetben. felfordul ettől a gyomrom.

biztos sokkal szórakoztatóbb lennék, ha lenne itthon bármi az üveg becherovkához.
de a hűtőben már csak kutyakaja van (hatvan kiló) és semmi emberi fogyasztásra alkamlas.

ehh.

who the fuck am i to judge.

Nincsenek megjegyzések: