2016. február 3., szerda


ma volt először olyan, amióta kezdtük, hogy nem akartam edzésre menni, és tudtam, hogy nem is fogok... nem tom, miért. biztos az idő, az ortopédus bácsi ("radikálisan" csökkentenem kell a terhelését a sarkamnak... nyilván ez a bicepsz-tricepsz és hasra is vonatkozik...) meg nemtom... nyunyi vagyok. lehet, hogy jön a dátha. áh mindegy.

helyette gitároztam, vasárnap megyünk a próbaterembe :) bassz és dob van (2 dobos lány is! most az egyikükkel megyünk le, aztán jövő héten a másikukkal), már csak egy szottyadék gitáros kéne, mert én irtó béna vagyok, be kell addigra gyakorolnom ezt a 6 akkordot, hát teljesen kész vagyok. de fanki ez a kis gityó, amit a used stuffon vettem, teljesen 1.0-ás, de a célnak tökéletesen megfelel!

blondie-call me a gyakiszám, jól nem tudom kiénekelni a refrént, meg az akkordokat se tudom, hát oltári lesz :/




Nincsenek megjegyzések: