2016. június 11., szombat

az idő remek

hello kis naplóm!
amióta nem írtam, hárommillió dolog történt. többek között:
- az első napomon tokyóban feleségül kért egy középkorú, japán férfi, aki leszólított fényes nappal shinjukuban
- egyik este hazafelé belefutottam egy nagy csapa lányba-asszonyba, akik egy igazi, ekcsüel japán fiúbandát vártak!!! az egyikük pózolt is nekem!!! (mármint fiú, nem rajongó...), csak az a gépen van és szar is lett. de szentigaz gyerekek!!!
- ma osakában egy ázsiai fiú megkérdezte, hogy lefotózkodhat-e VELEM. mondtam, persze, mert azt hittem, azt akarja, hogy  fotózzam le a kastéllyal, de erre beállt mellém szelfizni!

ilyenek vannak.

kurvajó minden. szemetelem az instát, de akinek nem tetszik, hát nyugodtan unfizzon löl. minden olyan érdekes! volt 2 plusz kicsi napom tokyóban, aztán egy este és egy csonka nap oszaka, ma este pedig kyotóba érkeztem. elég hulla vagyok, de cilike érkezik 0:55-kor a pályaudvarra, ha nem kési le az utolsó vonatot :D, úgyhogy megyek ki érte. most itt 23:27 van, bazi meleg. oszakában szénné égtem, mert hülye vagyok, de nem durva azért ;) itt kicsit jobb az idő, fúj a szellőke. a sarkam megöl, nemtom, mi lesz vele a buli végén, de nem fogok a seggemen maradni japánban, az tuti. mondjuk a túracipővé avanzsált futócipőm nem rossz, a lábujjaim élvezik :)
ahh a kaják kurvajók... pedig még nem is szusiztam :)

majd mindjárt megpróbálok felrakni pár fotókát.

na pá


Nincsenek megjegyzések: