2016. június 21., kedd


oké, szóval:
- kibasztak minket az airbnb-ből (c-.nek mindenképp meg kellett nyomni egy olyan gombot, amire gecinagy betűkkel rá volt írva, hogy DON'T TOUCH, kivonult a tűzoltóság kb)
- és most azt akarja a csávó, hogy fizessünk 240.000 jent (kb. 640.000 ft)
- ez persze mind az én airbnb profilomon, nevemmel és bankkártyaszámommal
- mindehhez írt egy japán üzenetet, majd most egy review-t rólam (ez az első airbnb foglalásom), amit csak úgy lehet megnézni, ha én is review-olom, amit nem teszek meg persze, amíg ez meg nem oldódott.
ez az egész issue jól el is baszta az utolsó napjaimat.

MAJD MA megtudtam, hogy:
- ügyfél kidobott minket, míg szabin voltam. ez már mondjuk a másnapi meetingen megtörtént, és c. tudta végig, és nem mondta el. tudom, hogy nem akart rosszat, épp az ellenkezője, de többször feljött a téma, és akkor is kussolt, ami szerintem gáz. vagyis hát én nem tudtam volna megtenni.

nem olyan jó erre visszajönni 12+2 óra repülőút után az irodába. de nem akarnak kirúgni, meg lesz új üf, van pitch meg minden. legalább ez jó.

hát jó szar most így minden.
pedig milyen jó lett volna ez az utazás (tulajdonképpen jó is volt, japán csodálatos). legközelebb egyedül megyek. egyedül utazni jó.

:(




szóval igen: mindig, amikor jó, biztos beüt valami.



Nincsenek megjegyzések: