2016. június 28., kedd

gáz


ma jöttek reggel bácsik lecserélni a gázórát, és csak akkor jutott el a tudatomig, hogy a háromnegyed hét az 7:15 ELŐTT van ekcsöli, amikor arra ébredtem, hogy csöngetnek a gázosok. ok. de tíz perc alatt kicserélték, meg amúgy is ki kellett hurcolnom a kukát, szóval.

csak az bánt, hogy a régi gázórán rajta volt a YOU CANNOT BUY ART. ART CANNOT BE SOLD. matricám, amit 2002-ben szereztem Frankfurt am mainban, amikor életemben először vittek el kortárs képzőművészeti kiállításra. (amerikából jöttünk haza tamarral, és pont frankfurtban szálltam át, és ott lakott kat, a német lány, aki tamarral volt exchange diák egy évvel előttem, és ma indiában valami jógi, és nem jött el a tamar esküvőjére, mert a repülő környezetszennyező :( és akkor egy héttel eltoltuk a jegyemet, és ott töltöttünk egy hetet. ja és ott tanítottam meg tamart biciklizni, és taknyolt egy gecinagyot :) illetve a családom biztos vitt már kortárs múzeumba, de akkor szembesültem valahogy vele először, hogy ez a múzeum dolog lehet tök más is, és hogy jó, asszem először értettem meg ezt az egész krézi kortárs művészet dolgot. mindegy. a freemanifesta szervezte, és még van, tök durva :)
mindenesetre papírmatrica volt, és letéptem, mert aszittem, át tudom rakni, de szétszakadt. gudbáj, matrica, sose felejtelek el. egy ilyen acskóról szedtem le anno:



Nincsenek megjegyzések: